לפרטים נוספים

“נבצע מהפכה בשירותים לאזרח ובממשל זמין”

השר מיכאל איתן. צילום: פלי הנמר

“הגשנו לראש הממשלה הצעה לרפורמה שתביא למהפך בתפיסת השירות לאזרח. היא תיושם על בסיס ממשל זמין ו-IT”, חושף השר ללא תיק, מיכאל איתן, בראיון מיוחד לאנשים ומחשבים ● מזהיר: “ללא תמיכה של נתניהו, הרפורמה לא תוכל לצאת לפועל” ● מגלה: “ד”ר יובל שטייניץ, שר האוצר, הציע לי לעמוד בראש ועדת ההיגוי של ממשל זמין. תשובתי תלויה באישור התוכנית הכוללת”. לקריאה נוספת: לחץ כאן .


תגובות ל: ““נבצע מהפכה בשירותים לאזרח ובממשל זמין””

  1. אייל says:

    כל הכבוד ובהצלחה!

  2. שלום אדוני השר

    צפיתי בך כל הזמן בזמן שראש הממשלה בבי נתניהו נאם

    לא הייתה אפילו פעם אחת מחיות כפיים מצידך

    למה ???????? בזמן שכולם מחו כפיים אתה נשארת אדיש
    לא יפה

  3. שלום רב.

    השר מיכאל איתן ישב במהלך הנאום, והעלה על הכתב את הנקודות המרכזיות בנאומו של נתניהו – דווקא מתוך הערכה אליו ולנאומו. הכתיבה היתה הכרחית גם לצורך הכנה לקראת ראיונות בתקשורת שהתקיימו מיד בסיום נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    ברצוני לתקן אותך; השר איתן השתתף בחלק ממחיאות הכפיים לדברי ראש הממשלה.

  4. יפה נקר says:

    שלום לשר מיכאל איתן מיפה נקר
    קראתי והתרשמתי מהמגמה שאתה מציב לראות את האזרח צרכן השרות הממשלתי, כצרכן פרטי
    בעל ערך כלכלי/מסחרי, כדי שיזכה לקבל את השרות ברמה המגיעה לו ממשרדי הממשלה והשרות הציבורי.
    עובדי מדינה ממונים על שרות לאזרח בד”כ ללא פיקוח על יעילותם ,הספק בעבודה, יחס לקולגות ולצרכנים, איכות השרות, התמצאות בנושאי העבודה, וללא הוכחת הצלחה בעבודה, הצעות יעול ושיפורים בעבודה. הקידום בדרגות אינו קשור בהכרח להצלחה בעבודה. פרסי העובד המצטיין תלויים בהמלצת המנהל, אשר אינו ממליץ בהכרח על העובד המצטיין באמת, לעתים מדאגה לשמירת מרווח בינו לבין העובד המצטיין במחלקה והעדפות לא ענייניות.
    לא כל תפקידי הניהול נבחרים במכרזים.
    בלי פיקוח על עבודת מנהלים ועובדים והוכחת יעילות, הספק, שיפורים, הצלחות ואתיקה של שרות, קשה לקדם את השרות הממשלתי והציבורי לאזרח.

  5. שלום כבוד השר,

    מברך אותך מקרב לב על היוזמה הברוכה.
    מסכים מאוד עם טיעונך כי פעילות ממשל זמין תלויה בעיקר ברצון טוב ובשיתוף פעולה בין משרדי – ורק אחר כך בתקציבים נוספים.
    יכול להביא דוגמא פשוטה מנסיוני – כדי לתת מידע מעודכן ובזמןאמת למועמדים לקורס צוערים של משרד הוץ פשוט הצטרפתי לפורום בתפוז עסק בנושא. מזה 4 חודשים אני עונה על שאלות המועמדים והמתעניינים. לא הייתי צריך לא תקציב ולא כוח אדם,אלא להקדיש מדי יום כ-15 דקות לכתוב תשובות, ובמקרה הצורך – ליצור קשר טלפוני עם המועמד במידה והייתה שאלה אישית.
    על סמך הניסיון הנ”ל יש כעת מחשבה להקים בלוג שלנו -וגם זה לא דורש כסף.
    כל מה שדרוש זה הבנה של web 2.0 ומחויבות של נותן השירות לעבודה באמצעות הכלים החדשים.
    בברכה,
    ירון גמבורג
    סגן מנהל מחלקת הדרכה במשרד החוץ

  6. admin says:

    ירון,

    מה שכתבת הוא נהדר. האם תוכל לשלוח לי את פרטי יצירת הקשר עימך?

    ניר הירשמן,
    יועץ השר
    050-6205384

  7. נשמע נהדר מחכה לראות את זה קורה בפועל!

השאר תגובה

* מסמנת שדה חובה




*תוכן התגובה